Το μάθημα του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ) αποσκοπεί στην παρουσίαση των αρχών, μεθοδολογιών και διαδικασιών του Διοικητικού Μάρκετινγκ στα πλαίσια του σύγχρονου επιχειρηματικού περιβάλλοντος για τις τουριστικές επιχειρήσεις. Υιοθετείται μία πλήρης θεώρηση του μάρκετινγκ μέσα από ένα καινοτόμο πλαίσιο παρουσίασης του ως τέχνη και επιστήμη της δημιουργίας αξίας για τους πελάτες τουριστικών επιχειρήσεων. Το μάθημα επιδιώκει να βοηθήσει τους φοιτητές/τις φοιτήτριες να αντιληφθούν το ρόλο και τη χρησιμότητα του ΜΚΤ αλλά και να τους εξοπλίσει με τις απαραίτητες γνώσεις για την εφαρμογή του στις σύγχρονες τουριστικές επιχειρήσεις. Συγκεκριμένα, στοχεύει στο να:
• Παρουσιαστούν οι κλασσικές αρχές, φιλοσοφία και τεχνικές ΜΚΤ
• Εξοικειώσει με το Μίγμα ΜΚΤ
• Συνδεθούν οι νέες τεχνολογίες, τα σύγχρονα συστήματα της Πληροφορικής και των εφαρμογών του Διαδικτύου και του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν με το ΜΚΤ
• Παράσχει τις βασικές γνώσεις για την κατάρτιση ενός ΜΚΤ Plan
• Συμβάλλει στην εμπέδωση της ηθικής και κοινωνικής υπευθυνότητας των επιχειρήσεων
1. Εισαγωγή στη Διοικητική του ΜΚΤ. Ορισμός του ΜΚΤ και ΜΚΤ Plan
2. Το περιβάλλον ΜΚΤ & η διαδικασία ΜΚΤ για τις τουριστικές επιχειρήσεις
3. Ανάλυση του Περιβάλλοντος ΜΚΤ, Ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών και επιχειρήσεων, Έρευνα ΜΚΤ
4. Τμηματοποίηση αγοράς, Στόχευση αγοράς, Διαφοροποίηση και Τοποθέτηση
5. Ανάλυση του Μίγματος Μάρκετινγκ (7P) για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό
6. Ανάλυση του Μίγματος Μάρκετινγκ (4P) για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον πολιτισμό
7. Διαδικτυακό ΜΚΤ, online/mobile ΜΚΤ. Το Παρόν και το Μέλλον
8. Πεδία εφαρμογών ΜΚΤ, Green marketing, Κοινωνικά Δίκτυα
9. Μάρκετινγκ και διεθνής πραγματικότητα
Πεδίον ΄Άρεως, 383 34, Βόλος
24210 74452-55
24210 74380
g-prd@prd.uth.gr