• elΕλληνικα
    • enEnglish (Αγγλικα)
  • >Συντομεύσεις ΠΘ
    • Τηλεφωνικός κατάλογος
    • Σύνδεση ηλ. γραμματείας (VPN)
    • Σύνδεση Webmail
    • Σύνδεση e-class
    • Βιβλιοθήκη
  • >Συντομεύσεις ΤΜΧΠΠΑ
    • Πρωτοετείς
    • Διαχείριση αιθουσών
    • ΠΠΣ Ωρολόγιο πρόγραμμα
    • Υποστήριξη – Κατάλογος Υπηρεσιών
ΤμΜΧΠΠΑ-ΠΘΤμΜΧΠΠΑ-ΠΘΤμΜΧΠΠΑ-ΠΘΤμΜΧΠΠΑ-ΠΘ
Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης
Πολυτεχνική Σχολή
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Αρχική
  • Το Τμήμα
    • Φυσιογνωμία
      • Το Τμήμα και ο χώρος του
      • Διοικητική δομή
      • Σχέσεις του Τμήματος
    • Διασφάλιση Ποιότητας – Αξιολόγηση
    • Επαγγελματική Κατοχύρωση
      • Γνώμες Αποφοίτων
    • Κτηριακές εγκαταστάσεις
  • Σπουδές
    • Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών
      • Παρουσίαση
      • Μαθήματα
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Διεθνής Κινητικότητα (erasmus)
      • Πρακτική Άσκηση
      • Aπόκτηση Παιδαγωγικής και Διδακτικής Eπάρκειας
    • Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών
      • ΠΜΣ-Αστικές Αναπλάσεις, Αστική Ανάπτυξη και Αγορά Ακινήτων (ΠΜΣ-6Α)
        • Παρουσίαση
        • Μαθήματα
        • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • ΠΜΣ-Εφαρμοσμένη Γεωπληροφορική [ΠΜΣ-ΕΓΠ]]
        • Παρουσίαση
      • ΠΜΣ-Εφαρμοσμένη Χωροταξία-Πολεοδομία [ΠΜΣ-ΕΧΠ]
        • Παρουσίαση
      • ΔΠΜΣ-Βιώσιμη Διαχείριση Περιβαλλοντικών Αλλαγών και Κυκλική Οικονομία [ΔΠΜΣ-ΒιΔιΠΑΚΟ]
        • Παρουσίαση
        • Μαθήματα
        • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • ΔΠΜΣ – Διαχείριση Έργων, Συγκοινωνιακός & Χωρικός Σχεδιασμός (ΔΠΜΣ-ΔΙΕΡΓ)
        • Παρουσίαση
        • Μαθήματα
        • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • ΔΠΜΣ-Στρατηγική Διοίκηση και Ανταγωνιστικότητα (ΔΠΜΣ-ΣΔΑ)
        • Παρουσίαση
        • Μαθήματα
      • ΔΠΜΣ – Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Τουρισμού & Πολιτισμού (ΔΠΜΣ-ΣΑΤΠ)
        • Παρουσίαση
        • Μαθήματα
        • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Παλαιότερα Πρόγραμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών..
    • Διδακτορικές σπουδές
      • Παρουσίαση
    • Μεταδιδακτορική Έρευνα
      • Παρουσίαση
    • Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης
      • Πρόγραμμα κατάρτισης “Επιχειρηματικό Σχέδιο” (Business Plan)
      • Πρόγραμμα κατάρτισης “Χειρισμός UAVs, Επεξεργασία & Φωτοερμηνεία ψηφιακών εικόνων από λήψεις UAVs” (Drone Pro)
  • Έρευνα
    • Εργαστήρια
      • Αγροτικού Χώρου
      • Αναπτυξιακής Πολιτικής
      • Αξιολόγησης Πολιτικών και Προγραμμάτων Ανάπτυξης
      • Γεωγραφικών Ερευνών και Περιβαλλοντικού Σχεδιασμού [GREENPLAN]
      • Δημογραφικών και Κοινωνικών Αναλύσεων [ΕΔΚΑ]
      • Εφαρμογών Πληροφορικής στο Σχεδιασμό του Χώρου
      • Μορφολογίας Αστικού Χώρου
      • Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού [ΕΠεΧΣ]
      • Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής [ΕΤουΣΕΠ]
      • Υποδομών, Τεχνολογικής Πολιτικής και Ανάπτυξης [ΕΥΤεΠοΑ]
      • Χωρικής Ανάλυσης, Γεωγρ. Πληροφοριακών Συστημάτων και Θεματικής Χαρτογραφίας [ΕΓΕΩΠΛΗ]
      • Χωροταξικού και Πολεοδομικού Σχεδιασμού [ΕΧ&ΠΣ)
    • Ερευνητικά Κέντρα
      • Πληροφοριακών Συστημάτων [ΚεΠΣ]
      • Ανάπτυξης Νότιας και Ανατολικής Ευρώπης [ΚΑΝΑΕ]
    • Εκδόσεις
      • Τα νέα της Χωροταξίας (Newsletter)
      • Σειρά ερευνητικών εργασιών
      • Πρακτικά συνεδρίων ΤμΜΧΠΠΑ
      • Επιστημονικό περιοδικό “Αειχώρος”
      • Αποθετήριο διπλωματικών εργασίων
  • Προσωπικό
    • Μέλη ΔΕΠ
    • Ερευνητικό και Τεχνικό Προσωπικό
    • Εξωτερικοί Διδάσκοντες
    • Εντεταλμένοι Διδασκαλίας
    • Διοικητικό Προσωπικό
  • Ανακοινώσεις
    • Γραμματεία/Διοικητικά
      • Φοιτητική πρόνοια
    • Προγράμματα Σπουδών
      • Ανακοινώσεις Προγραμμάτων Προπτυχιακών Σπουδών (ΠΠΣ)
        • Πρωτοετείς
      • Ανακοινώσεις Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ)
        • Προκηρύξεις Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών
      • Ανακοινώσεις Διδακτορικών/Μεταδιδακτορικών Σπουδών
        • Προκηρύξεις Διδακτορικών Σπουδών
        • Προκηρύξεις Μετά-διδακτορικής έρευνας
      • Προγράμματα Κατάρτισης (δια βίου)
        • Προκηρύξεις Προγραμμάτων Kατάρτισης
    • Εκδηλώσεις
    • Ακαδημαϊκά Νέα
    • Προκηρύξεις θέσεων εργασίας
  • Υποστήριξη
    • Πρακτικές Πληροφορίες ΠΘ
    • Γραμματεία-Εξυπηρέτηση κοινού
      • Πρωτοετείς
    • Κατάλογος υπηρεσιών
      • Κέντρο Πληροφοριακών Συστημάτων-ΚεΠΣ (ΤΜΧΠΠΑ-ΠΘ)
      • Αναγνωστήριο (ΤΜΧΠΠΑ-ΠΘ)
      • Επιλεγμένες ηλ. υπηρεσίες
        • Ηλεκτρονική Γραμματεία [έκδοση Unitron]
        • Διαχείριση αιθουσών (ΤμΜΧΠΠΑ-ΠΘ)
    • Διεθνής Κινητικότητα (erasmus)
    • Πρακτική Άσκηση
    • Αρχεία (έντυπα)
    • login
  • Επικοινωνία
Μάρκετινγκ του Τόπου [Ε]

Μάρκετινγκ του Τόπου [Ε]

» Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών

Κωδικός
ΔΕ0500
Κατηγορία
Επιλογής
Εξάμηνο
5ο Εξάμηνο, 7ο Εξάμηνο, 9ο Εξάμηνο
Eνότητα(ες)
Ε4-Κ/ΟΔ: Κοινωνικο-οικονομικές Διαστάσεις του Χώρου, Ε5-ΣΠ: Σχεδιασμός και Πόλη
Ώρες (εβδ.)
3
Μονάδες ECTS
5
Φόρτος (ωρ.)
125
Εισηγητής(ες)
  • Εύα Ψαθά
  • Σκοπός
  • Περιεχόμενο
  • Αξιολόγηση
  • Βιβλιογραφία
  • Γενικοί στόχοι – Γενικά μαθησιακά αποτελέσματα

Οι στόχοι του μαθήματος, αφορούν κυρίως δυο επίπεδα:

  • Το επίπεδο της ευκαιρίας και της δυνατότητας οι φοιτητές/ριες του ΤΜΧΠΠΑ να γνωρίσουν κάτι νέο και με υψηλό δείκτη ενεργού συμμετοχής και ανάπτυξης δράσεων από την πλευρά τους
  • Το επίπεδο της αξιοποίησης των γνώσεων, σε συνδυασμό με τη βαθύτερη καλλιέργειά τους, και στον επαγγελματικό χώρο. Τα μαθησιακά αποτελέσματα στα οποία αποσκοπεί το μάθημα αφορούν στην απόκτηση γνώσης γύρω από το μάρκετινγκ του τόπου, που αποτελεί καινοτόμο αντικείμενο για τα ελληνικά δεδομένα, στην κατανόηση των σύγχρονων ζητημάτων και εννοιών που αφορούν το μάρκετινγκ του τόπου, τη σύνθεση προτάσεων για τη στρατηγική προβολή και προώθηση των τόπων και την εκπόνηση ενός σχεδίου μάρκετινγκ.
  • Τα γενικά μαθησιακά αποτελέσματα αφορούν στη σύνθεση ζητημάτων Πολεοδομίας, Χωροταξίας και Ανάπτυξης (που είναι οι τρεις βασικοί άξονες του Τμήματος) μέσα από μια σύγχρονη οπτική. Η γεωγραφική διάσταση του ΜΤΤ αφορά κυρίως τις περιφέρειες και τις πόλεις. Στην τελευταία περίπτωση γίνεται λόγος για το μάρκετινγκ και branding πόλεων.

 

  • Πως εξειδικεύονται στις παρακάτω κατηγορίες
  • Γνώσεις

 

  • Κατανόηση της διαφοράς του ΜΤΤ από το παραδοσιακό μάρκετινγκ (επιχειρήσεων, προϊόντων)
  • Κατανόηση της διαφοράς Μάρκετινγκ από το Βranding
  • Ανταγωνιστικότητα των τόπων (η οποία συνδέεται με τις τρεις βασικές διαστάσεις του ΜΤΤ, δηλαδή την προσέλκυση επιχειρήσεων, μόνιμων κατοίκων και τουριστών)
  • Ταυτότητα τόπου και Εικόνα τόπου
  • Έμφαση στην κοινωνική και πολιτισμική διάσταση του μάρκετινγκ τόπου
  • Ο ρόλος των ‘ειδικών γεγονότων’ στην εικόνα και το μάρκετινγκ των τόπων

 

  • Δεξιότητες

 

 

  • Έρευνα πεδίου (με ερωτηματολόγια) στο πλαίσιο ενός Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ Τόπου
  • Έρευνα αγοράς και τμηματοποίηση των δυνητικών ομάδων στόχων των πόλεων/ τόπων
  • Συμμετοχή σε ή/και συντονισμός διαβούλευσης

 

  • Ικανότητες

 

 

    • Διερεύνηση και διαμόρφωση της ‘εικόνας των πόλεων
    • Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ τόπου
    • Ανάπτυξη του πολιτιστικού και του τουριστικού προϊόντος μέσα από τη διαδικασία του μάρκετινγκ (και branding)

Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος) το μάθημα συνεισφέρει στην απόκτηση των ακόλουθων:

-Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών,

-Λήψη αποφάσεων

-Ομαδική εργασία,

-Εργασία σε διεθνές και διεπιστημονικό περιβάλλον,

-Σχεδιασμό και διαχείριση έργων

-Σεβασμό στη διαφορετικότητα και την πολυπολιτισμικότητα

-Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Το περιεχόμενο του μαθήματος καλύπτει ένα ευρύ φάσμα πεδίων που απασχολούν έντονα τη διεθνή πραγματικότητα των 35 τελευταίων ετών. Το μάθημα διαρθρώνεται ως εξής:

        1. Εισαγωγή στο αντικείμενο του μαθήματος. Τι είναι το Μάρκετινγκ και Branding τόπου
        2. Βασικές αρχές και όροι του μάρκετινγκ. Μη επιχειρηματικές εφαρμογές του μάρκετινγκ (πολιτικό μάρκετινγκ, κοινωνικό μάρκετινγκ)
        3. Από το μάρκετινγκ στο μάρκετινγκ του τόπου (εργασία στην αίθουσα)
        4. Οι πόλεις στο διεθνοποιημένο περιβάλλον/ αναγκαιότητα του μάρκετινγκ τόπου
        5. Ανταγωνιστικότητα των πόλεων, αστική ανάπτυξη και ποιότητα ζωής
        6. ‘Κινηματογραφικό’ Μάρκετινγκ και Branding πόλων
        7. Η ανάλυση SWOT
        8. Δομή του Σχεδίου Μάρκετινγκ Τόπου
        9. Παραδείγματα Στρατηγικών Σχεδίων Μάρκετινγκ
        10. Δημιουργικές πόλεις και μάρκετινγκ
        11. Μάρκετινγκ Μουσείων και Πόλεων (επίσκεψη εργασίας και workshop)

Προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης

Κριτήρια αξιολόγησης Προσδιορισμός βαρύτητας
Υποχρεωτικές διορθώσεις εργασίας 20%
Τεύχος εργασίας 35%
Παρουσίαση εργασίας 25%
εργασίες στο μάθημα 10%
Γενική συμμετοχή 10%

 

Τα θέματα των ατομικών εργασιών προτείνονται μέσα από έναν ειδικά διαμορφωμένο κατάλογο θεμάτων που καλύπτει τα σύγχρονα ζητήματα και τις έννοιες που αφορούν στο μάθημα. Η εκπόνηση της εργασίας, η οποία παρακολουθείται από τους διδάσκοντες καθόλη τη διάρκεια του εξαμήνου, προϋποθέτει την ανάλυση και σύνθεση θεωρητικών κειμένων, τη συγκέντρωση ποικίλων δεδομένων και την έρευνα πεδίου στην περιοχή διερεύνησης, την κριτική αξιολόγηση των εφαρμοζόμενων σχεδίων και πολιτικών, τη διατύπωση προτάσεων με βάση την εξειδικευμένη γνώση που έχουν αποκτήσει οι φοιτητές συμμετέχοντας στο μάθημα. Μέσα από τις διορθώσεις της εργασίας, την ενδιάμεση και την τελική παρουσίαση, αλλά και από τη γενική συμμετοχή του φοιτητή στις διαλέξεις, οι διδάσκοντες είναι σε θέση να αξιολογήσουν την επίδοσή τους στους παραπάνω επιμέρους μαθησιακούς στόχους

Ναι, το σύστημα αξιολόγησης είναι επαρκές, σαφές και εν γνώσει των φοιτητών εφόσον αναλύεται στο περίγραμμα του μαθήματος που διανέμεται στο πρώτο μάθημα και αναρτάται στο eclass.

Όλα τα μαθήματα περιλαμβάνουν διαδικασία αξιολόγησης των διδασκόντων, της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της εξεταστικής διαδικασίας από τους φοιτητές. Η διαδικασία αξιολόγησης γίνεται ανώνυμα και ηλεκτρονικά με ευθύνη της Γραμματείας και υπάρχει απόλυτη διαφάνεια.

  • Δέφνερ, Α. και Ν. Καραχάλης (επ.) (2012) Μarketing και Branding Tόπου: Η Διεθνής Εμπειρία και η Ελληνική Πραγματικότητα, Βόλος: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας.
  • Middleton, V., Hawkins R., (1998/2004) Τουριστικό Μάρκετινγκ για Βιώσιμη Aνάπτυξη, Αθήνα: Κριτική.
  • Knight, P. (2004/2005) Το Εξαιρετικά Αποτελεσματικό Σχέδιο Μάρκετινγκ, Αθήνα: Εκδόσεις Κέρκυρα.
  • Stevenson, D. (2003/2007) Πόλεις και Αστικοί Πολιτισμοί (Αθήνα: Κριτική). [κεφ. 7]
  • Hall T. (1998/2005) Αστική Γεωγραφία, Αθήνα: Κριτική. [κεφ. 7]
  • Armstrong Gary, Kotler Philip (1987/2009) Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο.
  • Βασιλειάδης, Χ. (2003) Η Διοικητική και το Μάρκετινγκ των Τουριστικών Προορισμών, Αθήνα: Σταμούλης.
  • Γούναρης , Σ. (2003) Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, Αθήνα: Rosilli.
  • Δέφνερ, Α., Καραχάλης, Ν., Μεταξάς, Θ., Συρακούλης, Κ. (2014), ‘Το Σχέδιο Μάρκετινγκ της Κοζάνης. Μπορεί η βελτίωση της φήμης μιας πόλης να συμβάλλει στην αστική αναγέννηση; Σκέψεις με αφορμή το σχεδιασμό στρατηγικής μάρκετινγκ για την Κοζάνη’, Στο 12ο Εθνικό Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Περιφερειακής Επιστήμης (ERSA-GR), Αθήνα: Πάντειο Πανεπιστήμιο, 27-28 Ιουνίου.
  • Δέφνερ, Α. & Μεταξάς, Θ. (2009), ‘Η Προεκτίμηση των Κοινωνικο-Γεωγραφικών Επιπτώσεων του Μάρκετινγκ των Πόλεων: Η Εκπόνηση του Πιλοτικού Σχεδίου Μάρκετινγκ Πόλης για τη Νέα Ιωνία Μαγνησίας’, στο 8ο Γεωγραφικό Συνέδριο της Ελληνικής Γεωγραφικής Εταιρείας, Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος, Αθήνα: ΕΚΠΑ.
  • Δέφνερ, Α., Μεταξάς, Θ., Συρακούλης, Κ. και Παπαθεοχάρη, Θ. (2011) «Μουσεία, μάρκετινγκ και αστική ανάπτυξη: Η περίπτωση του Μουσείου Καπνού της Καβάλας». Στο: Ψυχάρης, Γ. και Φώτης, Γ. (επιμ.) Αστική Ανάπτυξη στην Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση: Τάσεις και Προοπτικές. Βόλος: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας, σελ. 499-520.
  • Dayan, A. (2001/2004) Το Μάρκετινγκ, Αθήνα: Δαίδαλος/ Ι. Ζαχαρόπουλος. [σελίδες 147-151]
  • Hindle, T., Thomas, M., Hawkins, J., Wood, J. (1993/2003) Εγχειρίδιο του Μάρκετινγκ, Αθήνα: Εκδόσεις Κέρκυρα.
  • Kotler N., W. και P. (2008) ‘Δημιουργώντας νέους επισκέπτες και επιτυγχάνοντας οικονομική βιωσιμότητα στην εποχή του μάρκετινγκ των μουσείων’, Τετράδια Μουσειολογίας, 5, Σεπτέμβριος.
  • McDonald, M. (2001) Σχέδια Μάρκετινγκ: Προετοιμασία και Χρήση, Αθήνα: Κλειδάριθμος.
  • Ψαθά, Ε. και Δέφνερ, Α. (2012) ‘Ποιότητα της αστικής ζωής και ανταγωνιστικότητα των πόλεων: Συμβατές ή ασύμβατες έννοιες;’, στο Δέφνερ και Καραχάλης (επ.), 151-166.
  • Anholt, S. (2006) Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions, Basingstoke: Palgrave Macmillan.
  • Ashworth G, Kavaratzis M. (επιμ.) (2010), Towards Effective Place Brand Management: Branding European Cities and Regions, Cheltenham: Edward Elgar Publishing.
  • Buhalis D. (2000) ‘Marketing the competitive destination of the future’, Tourism Management, 21, pp. 97- 116.
  • Deffner, A., Metaxas, T. (2009α), ‘Is City Marketing Opposed to Urban Planning? The Elaboration of a Pilot City Marketing Plan for the case of Nea Ionia, Magnesia, Greece’, στο Y. Psycharis και P. Skayannis (επιμ.) Τhe Contexts, Dynamics and Planning of Urban Development, University of Thessaly Publications, Volos, 129-160.
  • Deffner, A., Metaxas, T. (2009β), ‘Cultural development and the determinants of the satisfaction of the vision of a city/place: Some empirical evidence from European cases’, Tourism Today, 9, Αutumn, 44-64.
  • Deffner, A. & Metaxas, T. (2010) ‘Place marketing and branding cultural images in Southern Europe: Nea Ionia, Greece and Pafos, Cyprus’, στο Ashworth. & Κavaratzis, M. (επ.), 49-68.
  • Dinnie, Keith (2010) City Branding: Theory and Cases, Basingstoke, Palgrave Macmillan.
  • Gold J.R. and Ward S. V. (eds) (1994) Place Promotion: The Use of Publicity and Marketing to Sell Towns and Regions, Chichester: Wiley.
  • Karachalis N. (2012), «City Center Neighbourhoods, Culture-led Regeneration and the role of Branding: The case of Psiri in Athens», στο International Place Branding Conference, Special Edition Conference Proceedings, 20-21 January, Utrecht, pp. 105-118
  • Kavaratzis, M. (2004) ‘From city marketing to city branding: Towards a theoretical framework for developing city brands’, Place Branding, vol. 1, no. 1, pp. 58-73.
  • Kavaratzis, M. and Ashworth G. J (2005) ‘City branding: an effective assertion of identity or a transitory marketing trick?’, Tijdschrift voor Economische en Sociale Geografie, vol. 96, no. 5, pp. 506-514.
  • Kavaratzis, M., Ashworth, G J. (2008), ‘Place marketing: how did we get here and where are we going?’, Journal of Place Management and Development, Vol. 1 , No. 2, pp.150 – 165.
  • Kearns G., and Philo C. (eds) (1993) Selling Places: The City as Cultural, Capital, Past and Present, Oxford: Pergamon.
  • Kolb, B. (2006) Tourism Marketing for Cities and Towns: Using Branding and Events to Attract Tourists, Amsterdam: Elsevier.
  • Konken, M. (2004) Stadtmarketing: Kommunikation mit Zukunft, Messkirch: Gmeiner-Verlag.
  • Kotler P., Asplund C., Rein I., Haider H.D. (1999) Marketing Places Europe: Attracting Investments, Industries and Visitors to European Cities, Communities, Regions and Nations, Harlow: Financial Times-Prentice Hall.
  • Kotler P., Rein I., Haider H.D. (1993) Marketing Places: Attracting Investment, Industry and Tourism to Cities, Regions and Nations, New York: Macmillan.
  • Metaxas T. (2003), ‘The image of the city as a ‘good’: The creation of a city’s promotional package through a strategic framework analysis of City Marketing procedure’ in Beriatos E. κ.ά. (επ.) Sustainable Planning and Development, Wessex Institute of Technology and Dept. of Planning and Regional Development, Univ. of Thessaly, pp. 427-438
  • Metaxas T. (2005), ‘Market research and target market segmentation in Place Marketing procedure: a structural analysis’ στο Szuice H. και Florek M. (επ.) Marketing Territoriality (Territorial Marketing, Application Possibilities, Development Trends), Department of Trade and Marketing, The Poznan University, Academy of Economics, Poland, pp. 50-74 (in Polish and English)
  • Metaxas T., Deffner A. (2008) ‘Marketing, management and promotion policies of city image: Defining the role and the contribution of public museums in Greece’, στο Μπούνια Α., Νικονάκου Ν. και Οικονόμου Μ. (επ.) Η Τεχνολογία στην Υπηρεσία της Πολιτισμικής Κληρονομιάς: Διαχείριση, Εκπαίδευση, Επικοινωνία, Αθήνα: Καλειδοσκόπιο, σσ. 117-130.
  • Morgan, N., Pritchard, A., and Pride, R. (eds) (2002/2004) Destination Branding: Creating the Unique Destination Proposition, Oxford: Butterworth-Heinemann.
  • Murray, C. (2001) Making Sense of Place: New Approaches to Place Marketing, Stroud/ Leicester: Comedia/ International Cultural Planning and Policy Unit.
  • Smyth, H. (1994) Marketing the City: The Role of Flagship Developments In Urban Regeneration, Glasgow: E&FN Spon
  • Συναφή επιστημονικά περιοδικά: Journal of Place Management and Development , Journal of Town and City Management , Place Branding and Public Diplomacy

Πληροφορίες


Πεδίον ΄Άρεως, 383 34, Βόλος

24210 74452-55

24210 74380

g-prd@prd.uth.gr

Νέα

  • Σπουδές
  • Εκδηλώσεις
  • Ακαδημαϊκά Νέα
  • Ανακοινώσεις Προγραμμάτων Σπουδών

Χρήσιμα

  • Ακαδ. ημερολόγιο Προπτυχιακού ΠΣ
  • Ακαδ. ημερολόγιο Μεταπτυχιακών ΠΣ
  • Ωρολ. πρόγραμμα Προπτυχιακού ΠΣ
  • Ωρολ. πρόγραμμα Μεταπτυχιακών ΠΣ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

  • Τα νέα της Χωροταξίας (Newsletter)
  • Σειρά ερευνητικών εργασιών
  • Περιοδικό αειχώρος
  • ΣΕΜΠΧΠΑ
© Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης | Πολυτεχνική Σχολή | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Αρχική
  • Το Τμήμα
    • Φυσιογνωμία
      • Το Τμήμα και ο χώρος του
      • Διοικητική δομή
      • Σχέσεις του Τμήματος
    • Διασφάλιση Ποιότητας – Αξιολόγηση
    • Επαγγελματική Κατοχύρωση
      • Γνώμες Αποφοίτων
    • Κτηριακές εγκαταστάσεις
  • Σπουδές
    • Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών
      • Παρουσίαση
      • Μαθήματα
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Διεθνής Κινητικότητα (erasmus)
      • Πρακτική Άσκηση
      • Aπόκτηση Παιδαγωγικής και Διδακτικής Eπάρκειας
    • Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών
      • ΠΜΣ-Αστικές Αναπλάσεις, Αστική Ανάπτυξη και Αγορά Ακινήτων (ΠΜΣ-6Α)
        • Παρουσίαση
        • Μαθήματα
        • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • ΠΜΣ-Εφαρμοσμένη Γεωπληροφορική [ΠΜΣ-ΕΓΠ]]
        • Παρουσίαση
      • ΠΜΣ-Εφαρμοσμένη Χωροταξία-Πολεοδομία [ΠΜΣ-ΕΧΠ]
        • Παρουσίαση
      • ΔΠΜΣ-Βιώσιμη Διαχείριση Περιβαλλοντικών Αλλαγών και Κυκλική Οικονομία [ΔΠΜΣ-ΒιΔιΠΑΚΟ]
        • Παρουσίαση
        • Μαθήματα
        • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • ΔΠΜΣ – Διαχείριση Έργων, Συγκοινωνιακός & Χωρικός Σχεδιασμός (ΔΠΜΣ-ΔΙΕΡΓ)
        • Παρουσίαση
        • Μαθήματα
        • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • ΔΠΜΣ-Στρατηγική Διοίκηση και Ανταγωνιστικότητα (ΔΠΜΣ-ΣΔΑ)
        • Παρουσίαση
        • Μαθήματα
      • ΔΠΜΣ – Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Τουρισμού & Πολιτισμού (ΔΠΜΣ-ΣΑΤΠ)
        • Παρουσίαση
        • Μαθήματα
        • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Παλαιότερα Πρόγραμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών..
    • Διδακτορικές σπουδές
      • Παρουσίαση
    • Μεταδιδακτορική Έρευνα
      • Παρουσίαση
    • Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης
      • Πρόγραμμα κατάρτισης “Επιχειρηματικό Σχέδιο” (Business Plan)
      • Πρόγραμμα κατάρτισης “Χειρισμός UAVs, Επεξεργασία & Φωτοερμηνεία ψηφιακών εικόνων από λήψεις UAVs” (Drone Pro)
  • Έρευνα
    • Εργαστήρια
      • Αγροτικού Χώρου
      • Αναπτυξιακής Πολιτικής
      • Αξιολόγησης Πολιτικών και Προγραμμάτων Ανάπτυξης
      • Γεωγραφικών Ερευνών και Περιβαλλοντικού Σχεδιασμού [GREENPLAN]
      • Δημογραφικών και Κοινωνικών Αναλύσεων [ΕΔΚΑ]
      • Εφαρμογών Πληροφορικής στο Σχεδιασμό του Χώρου
      • Μορφολογίας Αστικού Χώρου
      • Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού [ΕΠεΧΣ]
      • Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής [ΕΤουΣΕΠ]
      • Υποδομών, Τεχνολογικής Πολιτικής και Ανάπτυξης [ΕΥΤεΠοΑ]
      • Χωρικής Ανάλυσης, Γεωγρ. Πληροφοριακών Συστημάτων και Θεματικής Χαρτογραφίας [ΕΓΕΩΠΛΗ]
      • Χωροταξικού και Πολεοδομικού Σχεδιασμού [ΕΧ&ΠΣ)
    • Ερευνητικά Κέντρα
      • Πληροφοριακών Συστημάτων [ΚεΠΣ]
      • Ανάπτυξης Νότιας και Ανατολικής Ευρώπης [ΚΑΝΑΕ]
    • Εκδόσεις
      • Τα νέα της Χωροταξίας (Newsletter)
      • Σειρά ερευνητικών εργασιών
      • Πρακτικά συνεδρίων ΤμΜΧΠΠΑ
      • Επιστημονικό περιοδικό “Αειχώρος”
      • Αποθετήριο διπλωματικών εργασίων
  • Προσωπικό
    • Μέλη ΔΕΠ
    • Ερευνητικό και Τεχνικό Προσωπικό
    • Εξωτερικοί Διδάσκοντες
    • Εντεταλμένοι Διδασκαλίας
    • Διοικητικό Προσωπικό
  • Ανακοινώσεις
    • Γραμματεία/Διοικητικά
      • Φοιτητική πρόνοια
    • Προγράμματα Σπουδών
      • Ανακοινώσεις Προγραμμάτων Προπτυχιακών Σπουδών (ΠΠΣ)
        • Πρωτοετείς
      • Ανακοινώσεις Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ)
        • Προκηρύξεις Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών
      • Ανακοινώσεις Διδακτορικών/Μεταδιδακτορικών Σπουδών
        • Προκηρύξεις Διδακτορικών Σπουδών
        • Προκηρύξεις Μετά-διδακτορικής έρευνας
      • Προγράμματα Κατάρτισης (δια βίου)
        • Προκηρύξεις Προγραμμάτων Kατάρτισης
    • Εκδηλώσεις
    • Ακαδημαϊκά Νέα
    • Προκηρύξεις θέσεων εργασίας
  • Υποστήριξη
    • Πρακτικές Πληροφορίες ΠΘ
    • Γραμματεία-Εξυπηρέτηση κοινού
      • Πρωτοετείς
    • Κατάλογος υπηρεσιών
      • Κέντρο Πληροφοριακών Συστημάτων-ΚεΠΣ (ΤΜΧΠΠΑ-ΠΘ)
      • Αναγνωστήριο (ΤΜΧΠΠΑ-ΠΘ)
      • Επιλεγμένες ηλ. υπηρεσίες
        • Ηλεκτρονική Γραμματεία [έκδοση Unitron]
        • Διαχείριση αιθουσών (ΤμΜΧΠΠΑ-ΠΘ)
    • Διεθνής Κινητικότητα (erasmus)
    • Πρακτική Άσκηση
    • Αρχεία (έντυπα)
    • login
  • Επικοινωνία
  • elΕλληνικα
    • enEnglish (Αγγλικα)
ΤμΜΧΠΠΑ-ΠΘ