Σκοπός του μαθήματος είναι η παρουσίαση των νέων δυνατοτήτων που προσφέρει το διαδίκτυο, και γενικότερα οι ψηφιακές τεχνολογίες, τόσο σε στρατηγικό όσο και σε τακτικό επίπεδο, και η σύνδεσή τους με τη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ ενός οργανισμού ή εταιρίας. Επίσης το μάθημα επιδιώκει να εφοδιάσει τους φοιτητές με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να αναλύουν δεδομένα από τον παγκόσμιο ιστό και από κοινωνικά δίκτυα και να εξάγουν χρήσιμα συμπεράσματα για ένα στέλεχος μάρκετινγκ. Οι φοιτητές θα συγκροτήσουν ομάδες και θα προωθήσουν δικές τους ιστοσελίδες ή σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι σε θέση :
Το μάθημα αξιολογείται μέσω: (α) ομαδικής εργασίας – online project σε ποσοστό 70% και (β) γραπτής εξέτασης στο τέλος του εξαμήνου σε ποσοστό 30%.
Πεδίον ΄Άρεως, 383 34, Βόλος
24210 74452-55
24210 74380
g-prd@prd.uth.gr