Την Τετάρτη 1/10/2025 το μάθημα της Δημογραφίας δεν θα γίνει, λόγω της συμμετοχής μου στην Πανελλαδική Απεργία της ΓΣΣΕ – ΑΔΕΔΥ.
Θα συμφωνηθεί η μέρα και η ώρα της αναπλήρωσης μαζί με τις φοιτήτριες και τους φοιτητές στο επόμενο μάθημα.
Από τη διδάσκουσα


