Το μάθημα επιδιώκει να βοηθήσει τους φοιτητές/τις φοιτήτριες να αντιληφθούν το ρόλο και τη χρησιμότητα του ΜΚΤ και παράλληλα να τους εξοπλίσει με τις απαραίτητες γνώσεις για την εφαρμογή του στις σύγχρονες επιχειρήσεις, επιδιώκοντας:
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, αναμένεται οι συμμετέχοντες να:
1η Διάλεξη: Εισαγωγή στη Διοικητική του ΜΚΤ. Ορισμός του ΜΚΤ και ΜΚΤ Plan
2η Διάλεξη: ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ: Ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών και επιχειρήσεων, Έρευνα ΜΚΤ
3η Διάλεξη: Τμηματοποίηση αγοράς, Στόχευση αγοράς, Διαφοροποίηση και Τοποθέτηση
4η Διάλεξη: 1η Εργασία: Τμηματοποίηση – Στόχευση αγοράς – Τοποθέτηση
5η Διάλεξη: ΜΙΓΜΑ ΜΚΤ: Προϊοντική πολιτική, Προϊόντα, Υπηρεσίες και Μάρκες, Ανάπτυξη Νέου Προϊόντος και Στρατηγικές Κύκλου Ζωής Προϊόντων
6η Διάλεξη: ΜΙΓΜΑ ΜΚΤ: Τιμολογιακή πολιτική. Τι είναι η τιμή; Επιδρώντες παράγοντες τιμολόγησης, Στρατηγικές και μέθοδοι τιμολόγησης
7η Διάλεξη: ΜΙΓΜΑ ΜΚΤ: πολιτική Διανομής, Δίαυλοι / κανάλια ΜΚΤ, παροχή αξίας πελατών, Φυσική διανομή, Logistics, Supply Chain Management
8η Διάλεξη: ΜΙΓΜΑ ΜΚΤ: Επικοινωνιακή πολιτική, Διαφήμιση, Δημόσιες Σχέσεις, Προσωπική πώληση, Προώθηση πωλήσεων
9η Διάλεξη: 2η Εργασία: Μίγμα μάρκετινγκ
10η Διάλεξη: ΜΙΓΜΑ ΜΚΤ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ: Άτομα, Διαδικασίες, Φυσικό περιβάλλον
11η Διάλεξη: Online MKT, mobile ΜΚΤ, Social Media MKT. Παρουσιάσεις ομαδικών εργασιών
12η Διάλεξη: Social Marketing. Παρουσιάσεις ομαδικών εργασιών
13η Διάλεξη: Neuromarketing, Advergaming. Παρουσιάσεις ομαδικών εργασιών.
Η εξέταση του μαθήματος θα γίνει μέσω:
Πεδίον ΄Άρεως, 383 34, Βόλος
24210 74452-55
24210 74380
g-prd@prd.uth.gr